woensdag, mei 03, 2006

De Toren en de Ster

Weet u beste lezers, ik doe het er werkelijk niet om. Met dit weblog heb ik totaal niet de bedoeling om in een chronologische volgorde te praten over zaken als Tarotkaarten of andere esoterische aangelegenheden. Het -zo dacht ik- is voor mij een plek om daar waar het naar boven komt me te kunnen uiten in schrift en zo dan 'los' te gaan.
U mag weten dat ik meerdere weblogs heb, die ik hier niet ga noemen, maar ik was ze allemaal kwijt de afgelopen dagen. Een totale ramp!! Een complete vernietiging. Zelf de blognamen die ik in gebruik had waren weer vrij voor gebruik. Alles was weg, foetsie, vernietigd.
De Toren!
Daar was die dan. De torenkaart gaat toch wel gepaard met de nodige stress. Het symboliseert het totale wegvallen van een situatie. Nu had ik mezelf wel vrij snel onder controle en maakte binnen een paar uur keuzes om dit aan te pakken en het er niet bij te laten zitten. Binnen een paar dagen had ik mijn meest belangrijkste weblogs weer online omdat ik zo slim was geweest back-ups te maken. Maar van dit weblog - hoe wrang dan ook-, - toch wel mijn meest inspirerende- NIET dus!!
Ik was daar wel hogelijk verbaasd over.
Toch -en zo hoort het in een Torenkaart situatie- bracht deze complete, totale vernieting zoveel energie in mij vrij dat eindelijk een concept in mijn hoofd gereed kwam waar ik al maanden naar zocht voor een website die misschien in de toekomst best wel eens aardige inkomsten kan gaan generen. Ook dit project heb ik nu in werking gesteld!
Toen ik vanavond zo mijn projecten en werkzaamheden overzag kwam er ineens een e-mail binnen dat abusievelijk al mijn weblogs door de 'robots' van blogger als spamblogs waren geclassificeerd en waren verwijderd. Dat mensen nu mijn weblogs hadden beoordeeld en niet als spamblog zijn beoordeeld en dat ze allen zijn terugezet!
De toren is niet leuk, maar ik ben blij met het tevoorschijnkomen van de Sterkaart!

Geen opmerkingen: